Medewerkers- en cliënttevredenheid-onderzoek

Jaarlijks toetsen we de tevredenheid van zowel onze medewerkers als onze cliënten. 

Medewerkerstevredenheidsonderzoek 2017 

Compass ontvangt gemiddeld een 8 van haar medewerkers. Zij zijn het meest positief over de functie en de samenwerking op de afdeling. De organisatie wordt beoordeeld met een 8,1, de arbeidsvoorwaarden en opleidingsmogelijkheden beide met een 7,9. De directe leidinggevende ontvangt gemiddeld een 7,8.
Medewerkers zijn tevreden en zelfs trots op de eigenzinnige werkwijze en visie van Compass. Zij zijn blij met de flexibiliteit en zelfstandigheid en vinden dat er voldoende mogelijkheden en kansen zijn om zich te kunnen ontwikkelen.

Tegelijkertijd zijn medewerkers op zoek naar meer duidelijkheid over de taken en verantwoordelijkheden van zichzelf en collega’s, maar ook over de richtlijnen en visie van de organisatie. Dit is het belangrijkste leerpunt voor Compass. Hiermee gaan we tijdens de beleidsdag aan de slag en vervolgacties zullen in samenwerking met team bureauondersteuning worden opgepakt.

Cliënttevredenheidsonderzoek 2017

De behandeling bij Compass wordt net als vorig jaar met een 7,6 beoordeeld. Interessant
daarbij is dat de mensen die de behandeling hebben afgerond, die behandeling gemiddeld
met een 8 beoordelen, terwijl de respondenten die nog in behandeling zijn gemiddeld een 6.8 geven.

 

Vorige pagina